Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Taekwon-do in Rotterdam

  • Nathalie

    Hallo,

    Ik ga in september naar Rotterdam om te studeren, alleen wil ik wel graag doorgaan met Taekwon-do.

    Mijn vraag is of er ook Taekwon-do scholen in Rotterdam zijn die aangesloten zijn bij de NTA.

    Alvast bedankt.

  • R. Lautenschläger

    Beste Nathalie,

    Bij deze felicitaties met het slagen voor het eindexamen.

    Er is bij mijn weten maar één NTA-school in Rotterdam, te weten:

    Gosh-Sport: http://www.gosh-sport.nl.

    Andere TKD-scholen in Rotterdam zijn:

    · Taekwondo Club Lautenschlager (TBN) - http://www.lautenschlager.nl

    · Chang Mo Kwan (TBN?)

    Ik kan me voorstellen dat je goede redenen hebt om juist naar een NTA-school te gaan, maar mag ik je een suggestie doen om ook eens te gaan kijken (of vrijblijvend een maand lang mee te trainen) op ‘Taekwondo Club Lautenschläger’? (Hier trainen nogal wat studenten, o.a. van de Erasmus Universiteit en de Hogeschool.)

    In ieder geval wens je succes met het vinden van een geschikte TKD-school en natuurlijk met je studie hier in Rotterdam.

    En misschien zien we je tegen die tijd wel op de training!

  • Robin Born

    Er is duidelijk wel nog een NTA vereniging in de buurt van Rotterdam: Ped's Sport Centre. Deze school heeft zijn deuren geopend in januari 2001, als vervolg van sportinstituut P.Lagerwaard (1974-2000).

    Leraar is bondstrainer van de NTA: Fred Ton.

    Deze zelfde leraar, die al Taekwondo beoefend sinds 1966 (jaja bij de allereerste lichting), geeft overigens ook les bij Gosh-Sport…..(IJsselmonde)

    Voor meer informatie over taekwon-do: ITF, NTA, TBN, nieuws en of verenigingen:

    www.taekwon-do.nl

    soon to be updated…..

  • nathalie

    Hoi Nathalie,

    Toevallig heet ik ook Nathalie en doe ik al 9 jaar Taekwondo aangesloten bij de NTA.

    Ik train bij Gosh-Sport in de Haastrechtstraat in Rotterdam.

    groetjes