Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

ITF

  • PBijl

    hehe SURE!, RYU ik KEN wil wel keertje komen ofzo hoor

    en stoten naar gezicht is niet byzonder..! iedere school/stijl die ik heb gedaan was stoten naar the face gewoon legaal en normaal.

    maar die “andere” taekwondokas die langs zijn geweest…. daar zongen jullie dus bij another one bites the dust… door een stoot? hoe hard zuigen ze als ze zo dichtbij komen/laten komen? naja

    je bent het er dus niet mee eens dat je bij ITF wat meer bezig ben met tulz als bij wtf met poemse's? ofcourse! dit ligt best wel aan de school zelf

    waar ik nu zit zuigt het enorm echt alleen maar lompe handverdediging verder doe je daar gewoon nix aan beentechnieken

    beste WTF school waar ik heb gezeten is wim vlieger in 'rdam, da was echt da bomb

  • Richard Saarloos

    Oke jongens!

    Ik zou zeggen organiseer een wedstrijd dan kunnen we zien wat nou de verschillen zijn. Ik zelf train bij jan koster in delft en ik heb ook bij andere sportscholen getraind waaronder wtf/tbn.

    Maar ik moet eerlijk zeggen het hangt ook een beetje van de sportschool af waarop deze zich richt. Op de poomse/tuls of op sparring. Maar mijn keus is itf/nta stijl omdat deze stijl toch completer is vanwege de klappen naar het hoofd. Dat is mijn mening en er zullen zeker mensen zijn die dat niet zo vinden.

    groet richard

  • robin born

    ok….nu weten we wel zon beetje genoeg……..

    hier heb ik echt de rest van de avond lol om……………….

    hahahahahahahahhah

  • Taekwondoka

    JEEEH!

    We gaan elkaar een beetje afpatsen op internet!!

    Kom op mensen get real!!

    Ga trainen en draai goede toernooien!

    Dat is de enige manier om je te bewijzen en niet d.m.v loze dreigementen.

    Ik denk dat jullie allemaal nogal wat te leren hebben….

    Trouwens, ik zie ook geen bekende namen uit het wereldje (WTF en ITF) dus jullie mondje zal wel weer groter zijn dan de daden!

    Harry van Schaik is de enige met een beetje niveau hier!!!

    Nou mensu ik vond het wel mooi zo,

    Chill en bewijs je op een toernooi!

  • Marcel

    Ja man helemaal mee eens

    Lijkt wel een kids club zo ondertussen. Wordt tijd dat sommigen eerst maar eens hun dan graad gaan halen. Misschien hebben ze dan wat meer verstand van zaken en kunnen ze op een serieuze wijze met onze sport omgaan ITF of WTF whatever. Het heet toch beide taekwondo

    Gr. Marcel