Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

tkd in de praktijk

  • Peter

    Even een vraagje uit nieuwsgierigheid. Ik weet dat het niet de juiste filosofie achter Taekwondo is, maar wat vinden jullie persoonlijk een mooie combinatie om op straat te gebruiken? (aangezien je dan je warming up e.d. niet gehad hebt en dus geen hele ‘show’ kunt geven.)

    Groeten, peter

  • PBijl

    kort maar krachtig, kijk de film: Fight Club

    und alles soll klar kommen

  • hazyman

    Een harde trap met je achterste been op de buitenkant van de knie is meestal al genoeg om iemand tegen de vlakte te krijgen… Heb mezelf een tijdje terug moeten verdedigen, omdat iemand me van mijn beurs wilde beroven en heb hem toen met de meskant van de hand tegen zijn hals geslagen (probeer de adamsappel te raken…) en vervolgens dus tegen de knie getrapt. Nou, dat was wel voldoende…

  • Roy

    Yeah WAY TO GO,

    PS: Tegen adamsappel is wel gevaarlijk kan ie van stikken –> Doodgaan (niet dat dat erug is voor zo'n zakkenroller) –> Politie erbij –> In de gevangenis –> EN DAT ALLEMAAL VOOR ZO"N SCHOOIER, mja WEL GOED GEDAAN!

  • Taekwondo

    Wwah bedoel dat je het op straat wilt gebruiken…

    Mijn sabum(meester) is daar nogal streng in .

    je kan gesvhorst worden!

    Maar je kan het wel zonder warming up doen ja