Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Beste Vechtstijl

  • esther

    bedankt voor je steun jack!

    ik heb ook naar fightschool gekeken en vond die jonge taekwondoka ook goed. Ik heb het niet helemaal gezien en weet niet wie er nu uiteindelijk gewonnen heeft (of hebben die losers van een V8 de laatste afleveringen niet uitgezonden????)

    rtl5 heeft ooit eens k1 uitgezonden, dat vond ik ook mooi om te zien met die 2 nederlanders, iemand enig idee wanneer dat weer komt?

  • Ludwig

    De beste stijl is …….je eigen stijl.

    De meeste van jullie doen dus taekwondo, ok, als je daar nu eens judo of jiu jitsu bij gaat trainen en als je dat dan combineert en daar je eigen “spel” van maakt (met spel bedoel ik eigenlijk je eigen manier van vechten met technieken die goed bij jezelf passen) dan ben je aardig bezig. Maar je kan dus niet 1 systeem uitkiezen wat het beste is want alle systemen hebben hun eigen goed kwaliteiten. Het is dus wel belangrijk om allround te worden.

  • echt waar

    de beste vechtstijl is iemand in zijn kloten trappen!!!

  • ______AAAAAAAA__________

    de beste vechtstijl is iemand in zijn kloten schoppen !!!!

  • Byung Jon Min

    Beste vechtstijl ?

    beste vechtstijl bestaat niet en is ook niet echt belangrijk

    in een gevecht gaat het om het overleven

    wedstrijden ? tegenstander is een beetje dood half dood of helemaal dood

    zeg nou zelf dat klinkt toch raar

    Daarom : WEDSTRIJDEN doen afbreuk aan de technieken

    DE KRIJGSKUNST waarin de be oefenaar zich lekker bij voelt

    DAT IS DE BESTE

    groeten van een Arie rang lid

    ( vereniging van Koreaanse geadopteerden personen in NL )

  • arman

    in het bezit zijn van een revolver en eerst schieten daarna vragen stellen :))

  • Farshad

    KUNTAO!!!! dat is het antwoord! zoek eens op wat het is! niks is zo gevaarlijk en effectief als dat!!! laters farshad

  • klaas

    wing chun is het beste vind ik persoonlijk je heb weinig ruimte nodig maar!!! karate jiu jitsu, jujitsu, ninjitsu, aikido, mma, krav maga is ook er goed maar wing chun is het het doel zo snel mogelijk uitschakelen en voor op de gron bjj

    ik doe zelf jing wu kids een deel van wing chun en is ben geopsedeerd door vechtsporten ik ben 15 wing chun is ook goed voor vrouwen je hebt geen kracht nodig.