Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

itf taekwondoschool in Oosten van het land

  • alvin

    Geruime tijd geleden heb ik helaas moeten stoppen met Taekwondo (ITF) vanweg verhuizing. Heb tot 1997/1998 in Groningen getraind bij Tapilatu en heb de blauwe band.

    Graag zou ik de draad weer willen oppakken om mijn zwarte band te behalen. Echter aangezien ik nu in Almelo woon zoek ik een ITF school bij mij in de buurt die mij deze mogelijkheid kan bieden.

    Wie kan mij helpen?

    Groeten

    Alvin

  • Taekwondo

    In nijmegen heb je een Erkende ITF school www.tcnijmegen.tk

  • alvin

    Bedankt, echter Nijmegen is ook nog wel een eind weg vanuit Almelo.

  • DIR

    Beste Alvin,

    Een ITF-school in die regio wordt moeilijk die zijn er namelijk niet. Maar als je bereid bent elke woensdag en zaterdag een dik half uur te willen reizen met de trein na Zwolle dan ben je bij ons van harte welkom. Grappige is dat ik juist over 2 weken een toernooi in Groningen heb Open Tapilatu All-Style. Deze zaterdag hebben we een jeugd toernooi voor de kleintjes in Utrecht maar vanaf volgende week woensdag kun je gerust komen kijken eventueel meedoen. Zelf moet ik elke woensdag uit Steenwijk komen dus valt er altijd wel wat af te spreken op het station. Kijk gerust op onze website www.itfzwolle.nl of laat hier weer een bericht achter. “Taekyon”

  • alvin

    Bedankt,

    Ik heb gisterenavond nog gesurft op internet en kwam ook op jullie site terecht. Ik wilde dus al contact opnemen.

    Half uur reistijd is geen probleem (In Groningen moest ik bijna een uur fietsen). Daarnaast moet je er wat voor over hebben. Met de auto moet het sowieso lukken.

    Wil a.s. woensdag wel kijken/meedoen.

  • DIR

    Perfect, kan vanavond ook als je dat zou willen. Zelf kom ik rond 18:00 aan op station Zwolle we hebben van half zeven tot half acht training voor de kleintjes ben ze aan het klaarstomen voor aanstaande zaterdag en dan van half 8 tot half 9 (loopt vaak wat uit) voor de junioren/senioren. Je kunt het adres vinden op onze site en mijn e-mail is aan dit mailtje gelinkt dus kunt me ook een mailtje sturen als je wil ik hoop je in ieder geval deze of volgende week te zien. Anders regel ik voor volgende week vervoer zodat je niet meteen hoeft te zoeken na de sportzaal die een beetje verstopt zit in een woonwijk.

    “Taekyon”

  • alvin

    Zal kijken of het vanavond lukt. Zo niet dan wordt het volgende week.

    Als het vanavond lukt zie je me wel verschijnen.

    Gr.

    Alvin

  • DIR

    Ik zie je wel verschijnen, vanavond of volgende week.

    “Taekyon”

    Dirdjen

  • hossein

    ewa ik ben leerling ik wil bij u trainen kan dat?>……… en hoe duur is dat bij jullie ik hoor swnel van u oke nlatersz

  • rtangenberg

    beste alvin in de euregio zijn er nog genoeg itf scholen .

    maar vele zitten in duitsland vroeger was het in het oosten van het land.

    alles wat de klok sloeg itf taekwondo maar nu is alles wtf.

    voor scholen in de euregio .

    gronau tkd .

    heek tkd.

    groetjes r tangenberg.

    voorzitter van de euregio tkd ass