Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

springen

  • Tjappie

    wie kan mij oefeningen om hoog te leren springen, want ik kan nog niet echt hoog springen.

    alvast bedankt

    groeten Tjap,

  • DIR

    Ik doe ITF Taekwondo en gesprongen techniecken zijn mijn specialiteit, zoals flying back-kick flying, side-kick alles met flying alsware. Zelf jarenlang aan basketbal gedaan en in die jaren mijn sprongkracht optimaal getraind. Pak een telefoonboek leg het op je slaapkamer en voordat je gaat slapen met je ene voet na achteren opgetrokken en de andere voet met de bal op het telefoonboek zoek steun bij een kast of stoel doe setjes van 10 op en neer en wisel van been (voor je kuiten). Ga onder een basket staan of in het midden van de kamer en gebruik kikker sprong om het bord of plafond te raken 5 keer 10 keer op en neer om de twee dagen. Ik heb er nog wel meer voor je maar probeer eerst dit maar een maand en merk de resultaaten.

    “Taekyon”

    DIR

  • Vince

    Zoek eens bij google: air alert 3.

    Dit is een speciaal programma wat ontwikkeld is om je sprongkracht te vergroten. Als je dit programma volgt lukt het zeker!!

  • Tjap

    zou je mischien een goede link kunnen geven, want als ik op google zoek krijg ik alleem maar dode links =S

    groeten Tjap

  • ODK

    Plyometrie! Oftewel: het vergroten van je explosieve (sprong)kracht

    Hiervan is planty te vinden op YouTube.