Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

een vraag

  • hetty

    bij wie kan ik terecht voor een klacht over een leraar?

    aangesloten bij de itf.

    ik ben het niet met de manier van lesgeven eens en wil mijn zoon er dan ook afdhalen. waar moet ik hem afmelden?

  • DIR

    Als ik zo vrij mag wezen om te vragen wat de reden precies is. Ikzelf beoefen ITF-Taekwondo en geef les aan beginners. Allereerst zit hij toch ergens op Taekwon-do dus daar zou je hem af moeten melden, maar niet eens zijn met iemands manier van lesgeven hoeft niet zozeer tot een klacht te leiden?

    Vriendelijke groet,

    DIR

    hetty schreef:

    >

    > bij wie kan ik terecht voor een klacht over een leraar?

    > aangesloten bij de itf.

    > ik ben het niet met de manier van lesgeven eens en wil mijn

    > zoon er dan ook afdhalen. waar moet ik hem afmelden?

  • Jet

    Eerst melden bij de Sabum en het bespreekbaar maken. Heb ik ook meerdere malen gedaan en het kan echt helpen.

    Succes, Jet

  • hetty advokaat

    Hallo Jet,

    ik heb meerdere keren geprobeerd om met de Sabum in contact te komen, maar het lijkt of hij in lucht is opgelost.

    hij doet net of wij niet meer bestaan.

    ik weet nu dus ook dat hij niet is aangesloten bij ITF en WTF.

    mijn zoon is er inmiddels vanaf en nog meerdere kinderen hebben zijn trainingen verlaten.

    nog bedankt voor de reactie.

    gr hetty

  • Jet

    Jammer zeg; ik heb ook af en toe het vel van m'n lippen moeten praten om het e.e.a. recht te breien tussen de (Boo-?)Sabum, de Sayun (?) en het kind, maar inderdaad, als iemand nergens bij aangesloten is heb je dus geen verhaal. Zover is het bij ons gelukkig nooit gekomen.

    Maar misschien is er een andere club in de buurt die jouw zoon wel aanspreekt. Geen idee in welke regio je woont, maar ik weet wel clubs waar erg aardige mensen als trainer werken in het midden van het land.

    Groet, Jet