Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Nederlands kampioen ?

  • Olaf

    Vraag, ik ben op zoek naar de naam van een taekwondo deelnemer (nederlands kampioenschap 1988,1989, 1990??)

    Mogelijk nederlands kampioen geweest ?, Naam : Sapulette ?

    lichtere gewichtsklasse

    puur uit nieuwsgierigheid welk jaar, heb in hetzelfde jaar alo gezeten.

    gr olaf

  • john

    Sapulette klinkt mij bekend,er is een vrouwelijke scheidsrechter die Nela sapulette heet.

    voorheen bij NTA / mogelijk nu bij de ITF.

    mischien is dit fam.

    sucses met je zoek tocht Olaf schreef:

    >

    > Vraag, ik ben op zoek naar de naam van een taekwondo

    > deelnemer (nederlands kampioenschap 1988,1989, 1990??)

    > Mogelijk nederlands kampioen geweest ?, Naam : Sapulette ?

    > lichtere gewichtsklasse

    >

    > puur uit nieuwsgierigheid welk jaar, heb in hetzelfde jaar

    > alo gezeten.

    > gr olaf

  • joop

    mijn meester heeft hier aan meegedaan ik wet dat hij in 1987 in korea de eerste plaaats heeft ge haald en toen 4de Dan was. ik weet niet of hij het nog aan tikwonde doet de laastekeer dat hij wat heeft gedaan in in den hooren als scheidsrechter ik weet wel dat hij op 05-04-2006 hij dan 30 jaar aan tikwondo doet als hij het heeft volgehouden ik leet het wel .joopjohn schreef:

    >

    > Sapulette klinkt mij bekend,er is een vrouwelijke

    > scheidsrechter die Nela sapulette heet.

    > voorheen bij NTA / mogelijk nu bij de ITF.

    > mischien is dit fam.

    > sucses met je zoek tocht Olaf schreef:

    > >

    > > Vraag, ik ben op zoek naar de naam van een taekwondo

    > > deelnemer (nederlands kampioenschap 1988,1989, 1990??)

    > > Mogelijk nederlands kampioen geweest ?, Naam : Sapulette ?

    > > lichtere gewichtsklasse

    > >

    > > puur uit nieuwsgierigheid welk jaar, heb in hetzelfde jaar

    > > alo gezeten.

    > > gr olaf

  • roel straatman

    halo olaf ik heb zelf ook deel genomen aan dit toernooi en de naam Sapulette komt me zeer bekend voor!

    ik ben zelf het jaar 1988 nederlands kamioen geweest licht gewicht 30/35 kilo

    was als ik het goed heb in groningen (delftzijl?)

    is al weer zeer lang geleden..

    groet r.straatman

  • Bejanka

    Jan Sapullete of Roland Sapulette? Volgens mij zijn ze geen Nederlands kampioen geweest tot 1988, na 1988 heb ik het niet meer zo gevolgd.

    Aantal andere NK winnaars in die tijd en/of deelnemers Olympische Spelen 1988: Henk Meijer, Jeffrey Huber, Reuben Thijs, Leendert Verwey, Vicky Rumeon, Johan Lapre en Moustapha Moutarazak

  • Reuben

    Bedoel je niet Ronald Tapilatu?

  • roland sapulette

    mijn naam is roland sapulette en was in het olympisch jaar 1988 de beste van nederland en ook nederlands kampioen, Qua punten beter dan johan lapre maar mocht niet gaan door minder ervaring. Ben daarna ook niet meer gaan trainen maar hield het totaal 10 jaar vol in de nederlandse selectie. Ging wel altijd naar buitenlandse opens maar mocht niet naar ek of wk omdat ik nooit trainde. Heb inderdaad op de ALO groningen gezeten