Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

taekwondo in Rotterdam

  • Mariz

    Ik wil heel graag met taekwondo beginnen naast mijn andere sportaktiviteiten, ik heb al wat rondgekeken maar vroeg me af of er iemand ervaring heeft in regio Rdam en welke school aan te bevelen is?? Ik zou het leuk vinden als er ook andere vrouwen zouden trainen:)!

  • Robin

    Mijn club LifeStyle zit op de Wildenburg 1 - Rotterdam Zuid.

    Zie ook www.taekwon-do.nl Er heerst een goeie en vriendschappelijk sfeer. Wij beoefenen traditioneel ITF Taekwon-do.

    Taekwon!

  • A3aan

    Robin,

    Ik heb nog nooit een vechtsport gedaan. Echter ben ik zeer geinteresseerd hierin. Zou het graag willen doen.

    Nu ben ik een perfectionist. dus als ik hieraan beging.. wil ik door tot het einde.

    Nu zit ik een beetje te zoeken op internet naar een school.. maar veel websites lijken meer op gezelligheids mensen dan serieuse mensen. Ik bedoel daarmee.. dat ze foto's plaatsen van etentjes enweet ik het allemaal.

    Als ik ermee ga beginnen wil ik echt voor de sport gaan.. en het echt goed leren. zodat ik er echt goed in word. zonder bull shit. gewoon heel gericht dus..

    Hoe gaat dat in zijn werk bij jou? is er genoeg aandacht voor je in de les als je nog nooit een vechtsport hebt beoefent??

    Groetjes

    Aad

  • harry

    Als jy dat wilt dan is dat zonder meer mogelyk maar het komt je dus niet aanwaaien(maar dat geef je ook al aan) en reken er maar op dat als je begint de dagen na de trainingen amper kunt lopen van de spierpyn. Neem dat maar aan van een oud taekwondoka. Met vriendelyke sportgroeten.