Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Taekwondo school in rotterdam??

  • TKD

    He,

    Weet iemand een goede taekwondo school in rotterdam waar ook wat studenten komen? Ik wil gaan beginnen met taekwondo (nog nooit gedaan) en zoek dus een (niet al te dure, wel goede) school in rotterdam.

    Doelen voor mij zijn, fit worden en blijven, maar ook weerbaar zijn en aan wedstrijden mee kunnen doen na een tijdje… Is WTF dan beter of ITF? School mag best fanatiek zijn en hoge eisen stellen aan leerlingen, dat heb ik liever dan dat je het allemaal maar half leert.

    Verder hoop ik dat er ook aan hosinsul gedaan word, omdat ik zelfverdediging ook belangrijk vind.

  • Taekwondo Club Lautenschläger

    Beste heer/mevrouw,

    Graag wil ik u naar aanleiding van uw bericht attent maken op “Taekwondo Club Lautenschläger”, een van enkele taekwondo-scholen in Rotterdam. De critiria die u noemt in uw bericht, komen voor een groot deel overeen met wat deze club u te bieden heeft. Mocht u dit zelf willen ervaren dan kan ik melden dat u op de club een hele maand gratis en vrijblijvend kunt meetrainen.

    Voor meer informatie, verwijs ik u graag naar www.lautenschlager.nl.

    Met vriendelijke groet,

    Taekwondo Club Lautenschläger

  • Mich

    De club waar ik al een tijdje train kan ik je zeker aanraden: Martial Arts Rotterdam. Er trainen ook studenten en zal jou zeker bevallen. Kijk eens op hun website: www.rotterdamtaekwondo.nl