Is er ergens een site of plek waar je voordelig een tkd-pak kunt kopen? Het mag van mij tweedehands zijn.

M'n zoontje van 4 wil op tkd, hij heeft al een proefles gehad en vind het geweldig.

Alleen hebben we met hem al wat ervaringen opgedaan met enthousiast beginnen en onze flierefluiter wil dan toch niet altijd luisteren en opletten.

Hij is ook pas 4 natuurlijk en de Sabum waar hij terechtkomt is echt geweldig met kinderen aan de Sabum zal het zeker niet gaan liggen.

M'n oudste zoon zit er al een poosje op dus ik weet hoe het werkt maar over m'n jongste zoon heb ik sterke twijfels. Hij is inmiddels al van kinderyoga afgehaald omdat mij verzocht werd hem thuis te houden :S En na 5 zwemlessen hebben we maar besloten dat we het later nog maar een keer gaan proberen omdat hij er nu duidelijk niet aan toe is.

Ik zou het geweldig vinden als hij tkd zou willen doen maar dan moet ik weer een tkd-pak voor hem kopen, wat minstens € 25,- gaat kosten. En dat vind ik veel geld omdat ik vrees dat hij al snel de flierefluiter gaat spelen die alleen oplet en luistert als hij zin heeft.

Ik heb geen zin om geld uit te geven aan iets wat voor ons zoontje eigenlijk een probeerseltje is. Bestaat er ergens een adres waar ik terecht zou kunnen of is er nog een andere oplossing?

Voorlopig gaat hij gewoon in z'n joggingpakje maar hij wil heel graag een echt pak.