Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

kickboksen regels

  • youri

    ik zit nu onder teakwondo maar wil nu een andere vechtsport proberen. ik zoek een vechtsport waarbij je niet na elke wedstrijd een maand nie kan lopen of met een dik oog zit maar toch wel iets harder als semi contact teakwondo dat ik nu doe daarom zou ik graag willen weten wat nu precies de regels zijn voor kickboksen

    waar je mag trappen en stoten of je beschermers aan hebt enz.

    mail me als je iets weet

  • DIR

    Youri, ik weet niet welke stijl taekwondo je beoefend? (ITF, NTA, TBN, WTF of mischien TIN). Even voor de duidelijkheid kickboksen is een blessure gevoelige sport bij taekwondo ben je bijna altijd zelf degene die verantwoordelijk is voor je eigen blesseure (controle en beheersing). Regels Kickboksen: Full contact enige bescherming zijn bokshandschoenen en je tok en bitje. Je mag hoeken, opstoten, knieen high-kick, low-kick, frontkick spinning-backfist eigenlijk alle taekwondotrappen de mooiste de haaktrap natuurlijk. Je hebt ook semi-contact bij de Wako is het zelfde als taekwondo maar dan in de ring met dezelfde beschermers om. Wako zal wel wat zijn om eerlijk te zijn heb ik altijd wel wat na wedstrijden laatse tijd niet gelukkig maar wat ik al zei het ligt meestal aan jezelf en bij kickboksen is de andere er verantwoordelijk voor. Ik hoop je genoeg info te hebben verschaft.

    “Teakyon”

  • achmed

    X(

  • henk

    Je moeder is een kk junk

  • billie

    lul